Διατροφη

View all

Σημείωση: Η ποσότητα πρωτεΐνης είναι σε βάρος ανά 100 γρ. Πατάτα 2,50 Καστανό ρύζι 2,58 Σπανάκι 2,90 Κινόα 4,40 Κόκκινα

Με μια ατελείωτη ποικιλία σχημάτων, μεγεθών, γεύσεων και υφών, υπάρχουν πολλοί νόστιμοι τρόποι να προσθέσεις αυτό το λαχανικό στην διατροφή

ΚΟΣΜΟΣ

View all

Έχετε μία καινοτόμο επιχειρηματική ιδέα στο ICT; Είστε φοιτητής ή απόφοιτος του ΕΜΠ; Είστε φοιτητής ή απόφοιτος του Πανεπιστήμιου Πειραιώς

Η Amgen και η Allergan plc. ανακοίνωσαν σήμερα ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χορήγησε άδεια κυκλοφορίας για το ABP215 (βιοομοειδές του

Fitness

View all
01
Feb

Τι να κάνω για να χάσω κιλά: Άσκηση ή σωστή διατροφή; Αυτή είναι η αλήθεια!

Να τι λέει η επιστήμη! Σίγουρα θα έχεις μάθει πως πρόκειται για έναν συνδυασμό καλύτερης διατροφής, περισσότερης φυσικής δραστηριότητας και

01
Feb

4 φανταστικοί λόγοι για να ξεκινήσεις πεζοπορία σήμερα

Να γιατί το περπάτημα σου κάνει καλό και θα σε βοηθήσει να σμιλεύσεις το κορμί σου. Τα πόδια σου θα

01
Feb

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς ΤΩΡΑ!

Κι όμως, μπορείς να αποκτήσεις τέλεια κοιλιά με μόλις λίγα λεπτά γυμναστική την ημέρα! Δες τους 10 τρόπους που συστήνει

01
Feb

Πας για τρέξιμο; Ναι, ο στίβος έχει κανόνες… καλής συμπεριφοράς!

Aυτό το γρήγορο savoir faire θα σου θυμίσει τους βασικούς κανόνες συμπεριφοράς. Συνεργάστηκε ο Ιάσονας Γαργαλιάνος, καθηγητής Φυσικής Αγωγής, personal

01
Jan

Τρέξιμο για κάψιμο θερμίδων: Χάσε λίπος και χτίσε αντοχή με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα

Τρέξιμο για κάψιμο θερμίδων: Ακολούθησε αυτό το πρόγραμμα μόνο με τρέξιμο, 3 φορές την εβδομάδα, χάσε λίπος και «χτίσε» αντοχή.

01
Jan

Δε θέλω να γυμναστώ, τι να κάνω;

Δε θέλω να γυμναστώ! Έτσι νιώθεις να σου φωνάζει το σώμα σου! Είσαι κουρασµένη, ο καιρός είναι απαίσιος, οι φίλες