Να τι λέει η επιστήμη! Σίγουρα θα έχεις μάθει πως πρόκειται για έναν συνδυασμό καλύτερης διατροφής, περισσότερης φυσικής δραστηριότητας και

Να γιατί το περπάτημα σου κάνει καλό και θα σε βοηθήσει να σμιλεύσεις το κορμί σου. Τα πόδια σου θα

Κι όμως, μπορείς να αποκτήσεις τέλεια κοιλιά με μόλις λίγα λεπτά γυμναστική την ημέρα! Δες τους 10 τρόπους που συστήνει

Aυτό το γρήγορο savoir faire θα σου θυμίσει τους βασικούς κανόνες συμπεριφοράς. Συνεργάστηκε ο Ιάσονας Γαργαλιάνος, καθηγητής Φυσικής Αγωγής, personal

Τρέξιμο για κάψιμο θερμίδων: Ακολούθησε αυτό το πρόγραμμα μόνο με τρέξιμο, 3 φορές την εβδομάδα, χάσε λίπος και «χτίσε» αντοχή.

Δε θέλω να γυμναστώ! Έτσι νιώθεις να σου φωνάζει το σώμα σου! Είσαι κουρασµένη, ο καιρός είναι απαίσιος, οι φίλες

Μπορεί να έχεις ακούσει ότι το φαγητό είναι το καύσιμό μας, επιλέγεις όμως τις σωστές τροφές για να έχεις δύναμη

Γυμναστική για να χάσετε βάρος. Οι παρακάτω ασκήσεις, που συνδυάζουν την αερόβια άσκηση με τις παραδοσιακές τεχνικές της γιόγκα, θα

Στοπ στους εκνευρισμούς. Μάθετε να χαλαρώνετε! Μήπως έφθασε η ώρα να παύσετε να εκνευρίζεστε, εφόσον οι εντάσεις οδηγούν συνήθως σε

Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις το πρωί, λίγο πριν σηκωθείτε από το κρεβάτι. Θα νιώσετε θαυμάσια! 1. Ξαπλώστε στο κρεβάτι ανάσκελα,

Μικρές συνήθειες που διώχνουν την κούραση. Αν τελευταία νιώθετε κουρασμένοι, μην τεμπελιάζετε, αλλά αντιδράστε αμέσως! Με μερικές απλές συνήθειες, όπως

Αιωρήσεις υγείας. Από το πόσες φορές θα εκτελείτε την κάθε μία από τις παρακάτω ασκήσεις εξαρτάται το αν συνηθίζετε να

…Για να μην είναι η σπονδυλική σας στήλη δύσκαμπτη! Οι ταλαντώσεις εκτελούνται σε όρθια στάση. Αυξάνουν την ευλυγισία της σπονδυλικής

Αλήθειες και ψέματα για το τι προκαλεί στο γυναικείο σώμα η γυμναστική. ΜΥΘΟΣ: Οι γυναίκες που ασκούνται και/ή σηκώνουν βάρη