…Για να μην είναι η σπονδυλική σας στήλη δύσκαμπτη! Οι ταλαντώσεις εκτελούνται σε όρθια στάση. Αυξάνουν την ευλυγισία της σπονδυλικής

Αλήθειες και ψέματα για το τι προκαλεί στο γυναικείο σώμα η γυμναστική. ΜΥΘΟΣ: Οι γυναίκες που ασκούνται και/ή σηκώνουν βάρη

Απλές ασκήσεις βαθιάς αναπνοής. Όσοι νιώθετε ότι το άγχος σάς έχει καταβάλει και ότι έχετε μπλοκαριστεί από τους ρυθμούς της

Για να είναι η γυμναστική σας ασφαλής, ωφέλιμη και απολαυστική… Όταν αποφασίσετε να αρχίσετε γυμναστική, πρέπει να διαλέξετε μια ώρα

Αποκτήστε την αίσθηση της ισορροπίας! Οι αιωρήσεις των κάτω άκρων δυναμώνουν και αυξάνουν την ευλυγισία των ισχίων, ενώ συγχρόνως σας

Όλοι κάποια στιγμή μπορεί να ξεχάσουμε κάτι. Όμως, με το καθημερινό στρες, την κούραση ή άλλες καταστάσεις που μας ταλαιπωρούν κάθε

Τα χρόνια που περνούν είναι για τις αρθρώσεις ό,τι και η σκουριά για το σίδερο. Εκτός βέβαια και αν προσπαθείτε να

Η ιδιοπαθής σκολίωση που βασανίζει τα παιδιά είναι μια πάθηση του αναπτυσσόμενου σκελετού. Συνήθως δεν δίνει συμπτώματα. Γι’ αυτό και

Δυο στις τρεις γυναίκες έχουν πρόβλημα με την κυκλοφορία του αίματος στα πόδια τους. Όταν λοιπόν αρχίζει να εμφανίζεται κάποιος δυσάρεστος πόνος

  ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ Καθισμένοι σε μια πολυθρόνα σκύψτε προς τα εμπρός, με το στήθος στους μηρούς και χρησιμοποιώντας την αναστροφή