Η σωστή φροντίδα για να γίνουν τα πόδια σας πιο…ελαφριά από ποτέ. Ανακούφιση με κρέμες και τζελ Πρακτικά, αν θέλετε

Βελτιώστε τη φόρμα σας, μεριμνώντας παράλληλα και για την υγεία σας. ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΘΑΛΑΣΣΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Από την αρχαιότητα

Παιχνίδια στο νερό! Η ευχαρίστηση στο νερό δεν είναι έμφυτη, γι’ αυτό ένα μωρό μπορεί να φοβάται στο νερό της

Προτιμήστε την κολύμβηση για να αναπλάσετε τη σιλουέτα σας… Η γυμναστική στο νερό και το κολύμπι είναι οι ιδανικότερες επιλογές

Εσείς δε θέλετε να κολυμπάτε με ασφάλεια; Η Ελλάδα, χώρα ναυτική και κατεξοχήν θαλασσινή, κατέχει ένα ακόμα θλιβερό ρεκόρ στα

Μήπως πιάστηκε ο αυχένας σας; Χαλαρώστε! Από τον καθαρό νευρικό τύπο της έντασης του αυχένα μπορείτε να απαλλαχθείτε με χαλαρωτικές

Το ζέσταμα πριν από τη γυμναστική είναι must! Η καλή φυσική κατάσταση δίνει μια αίσθηση ικανοποίησης. Και όταν το σώμα

Κρατηθείτε σε φόρμα διαλέγοντας το σπορ που ταιριάζει σ’ εσάς, αλλά και στο καλοκαίρι. ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΣΚΙ Πρόκειται για μια άριστη

Χαλαρές ασκήσεις για μέλλουσες μαμάδες. Το γεγονός ότι περιμένετε παιδί δεν σας εμποδίζει σε τίποτα να κάνετε γυμναστική ή κάποια

Καλά, σε λίγο θα αρχίσετε γυμναστική κι εσείς καπνίζετε; Πριν ξεκινήσετε να γυμνάζεστε ή αφού τελειώσετε με την άσκησή σας

Γυμναστική για να χάσετε βάρος. Οι παρακάτω ασκήσεις, που συνδυάζουν την αερόβια άσκηση με τις παραδοσιακές τεχνικές της γιόγκα, θα

Στοπ στους εκνευρισμούς. Μάθετε να χαλαρώνετε! Μήπως έφθασε η ώρα να παύσετε να εκνευρίζεστε, εφόσον οι εντάσεις οδηγούν συνήθως σε

Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις το πρωί, λίγο πριν σηκωθείτε από το κρεβάτι. Θα νιώσετε θαυμάσια! 1. Ξαπλώστε στο κρεβάτι ανάσκελα,

Μικρές συνήθειες που διώχνουν την κούραση. Αν τελευταία νιώθετε κουρασμένοι, μην τεμπελιάζετε, αλλά αντιδράστε αμέσως! Με μερικές απλές συνήθειες, όπως