Χαλαρώστε, αλλά με το μαλακό!

Χαλαρώστε, αλλά με το μαλακό!

Απλές ασκήσεις βαθιάς αναπνοής.

Όσοι νιώθετε ότι το άγχος σάς έχει καταβάλει και ότι έχετε μπλοκαριστεί από τους ρυθμούς της καθημερινής ζωής, όπου και να βρίσκεστε, πάρτε μερικές εισπνοές με τον τρόπο που σας συνιστούμε παρακάτω και όλα θα πάνε κατ’ ευχήν…

ΑΝΑΠΝΕΕΤΕ!
Να μια πολύ απλή άσκηση που μπορείτε να κάνετε οπουδήποτε και όποτε θέλετε. Το μόνο που χρειάζεται είναι να…αναπνέετε!

  • Αρχίστε παίρνοντας μια βαθιά ανάσα. Εισπνεύστε τον αέρα από τη μύτη σας, γεμίζοντας όσο περισσότερο μπορείτε τους πνεύμονες και το διάφραγμα.
  • Κρατήστε την αναπνοή σας για μερικά δευτερόλεπτα κι έπειτα εκπνεύστε αργά αργά από το στόμα. Φανταστείτε τους πνεύμονές σας να διαστέλλονται καθώς γεμίζουν με αέρα και φανταστείτε τους πάλι να συστέλλονται καθώς εκπνέετε. Πριν χαλαρώστε σιγουρευτείτε ότι έχετε γεμίσει τους πνεύμονες και το διάφραγμα με αέρα.
  • Επαναλάβετε την άσκηση τρεις με πέντε φορές (ή όσες φορές πιστεύετε πως σας είναι απαραίτητες).
  • Μπορείτε να κάνετε την άσκηση με τα μάτια κλειστά ή εστιάζοντας το βλέμμα σας σε ένα συγκεκριμένο σημείο. Αυτό μπορεί να είναι ένα αντικείμενο ή ένα σημάδι στο πάτωμα.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Το καλό με αυτή την άσκηση είναι ότι μπορεί να γίνει οπουδήποτε:

  • Περιμένοντας στην ουρά του σούπερ μάρκετ ή της τράπεζας.
  • Μέσα στο αυτοκίνητο όταν έχετε μποτιλιαριστεί ή όταν περιμένετε τα παιδιά από το σχολείο.
  • Ακόμα και στο γραφείο σας στο μέσο της ημέραε, με τα τηλέφωνα να χτυπάνε και τις προθεσμίες να πιέζουν. Και κανείς δε θα καταλάβει τι ακριβώς κάνετε.

ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

Την επόμενη φορά που θα περιμένετε στην ουρά του σούπερ μάρκετ και οι υπάλληλοι θα δείχνουν να κάνουν τη δουλειά τους απελπιστικά αργά, αντί να κουνάτε νευρικά το πόδι σας από την ανυπομονησία, εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία για να κάνετε αυτή την απλή άσκηση βαθιάς αναπνοής. Θα μείνετε κατάπληκτοι με την ταχύτητα που θα μετριάσει την ανησυχία σας:

1. Εστιάστε το βλέμμα σας σε κάποιο σημείο στον τοίχο ή στο πάτωμα (ακόμα και στην πλάτη κάποιου που στέκεται μπροστά σας).

2. Καθαρίστε το μυαλό σας από σκέψεις.

3. Εισπνεύστε από τη μύτη παίρνοντας μια βαθιά αναπνοή που θα γεμίσει με αέρα τους πνεύμονές σας και το διάφραγμα.

4. Κρατήστε την αναπνοή σας για μερικά δευτερόλεπτα.

5. Αργά αργά εκπνεύστε από το στόμα, επικεντρώνοντας την προσοχή σας στο ρυθμό της εκπνοής και στους χτύπους της καρδιά σας. Νιώστε την καρδιά σας να χτυπάει πιο ήρεμα.

6. Επαναλάβετε όσες φορές θέλετε.

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply