Μυϊκή τόνωση

Μυϊκή τόνωση

Γυμναστική για να χάσετε βάρος.

Οι παρακάτω ασκήσεις, που συνδυάζουν την αερόβια άσκηση με τις παραδοσιακές τεχνικές της γιόγκα, θα σας βοηθήσουν να χάσετε τα περιττά κιλά σας, προστατεύοντας συγχρόνως τη μυϊκή σας μάζα και αυξάνοντας το ρυθμό του μεταβολισμού σας.

1. Κορμί λαμπάδα!

  • Ξαπλωμένη στο πάτωμα (πάνω σε ένα στρώμα γυμναστικής), φέρτε τα χέρια πάνω από τους ώμους, με τις παλάμες να κοιτάζουν προς τα πόδια σας και τους αγκώνες τεντωμένους και λυγίστε τα γόνατα.
  • Πάρτε μια βαθιά ανάσα.
  • Εκπνεύστε ήρεμα και φέρτε τα χέρια πάνω από το κεφάλι. Ταυτόχρονα γλιστρήστε το ένα πόδι σας κατά μήκος του γοφού σας. Στη συνέχεια, τεντώστε τα χέρια σας μέχρι εκεί που μπορείτε ρουφώντας τα πλευρά σας. Κρατάτε πάντα τη λεκάνη σας ακίνητη και ίσια.
  • Εισπνεύστε. Τώρα εκπνεύστε φέρνοντας συγχρόνως με την εκπνοή τα χέρια πάνω από τους ώμους και το πόδι σας στην αρχική του θέση.
  • Επαναλάβετε την άσκηση πέντε φορές για κάθε πόδι.

2. Δυνατοί κοιλιακοί

  • Ξαπλωμένη ανάσκελα, διπλώστε τα γόνατά σας με τα δάχτυλα να κοιτάζουν προς τα πάνω. Η λεκάνη και η μέση σας πρέπει να παραμένουν σταθερές στο στρώμα.
  • Εισπνεύστε και τεντώστε τη σπονδυλική σας στήλη.
  • Εκπνεύστε ανασηκώνοντας το κεφάλι και τους ώμους από το στρώμα.
  • Εισπνεύστε σπρώχνοντας μακριά τα χέρια σας και σηκώνοντάς τα ελαφρά.
  • Εκπνεύστε μετρώντας μέχρι το πέντε ανεβοκατεβάζοντας τα χέρια. Κάντε εκατό κάμψεις εισπνέοντας και εκπνέοντας εναλλάξ πέντε φορές. Τελειώνοντας, κατεβάστε αργά τα πόδια σας μέχρι η μέση σας ν’ ακουμπήσει στο έδαφος.

3. Γυμνασμένοι ώμοι και χέρια

  • Κρατώντας ένα μαντήλι στα χέρια, ξαπλώστε ανάσκελα με τα χέρια τεντωμένα ψηλά και το μαντήλι πάνω από τους ώμους.
  • Ανοίξτε τις παλάμες, τεντώστε τα δάχτυλα και λυγίστε ελαφρώς τους αγκώνες. Τραβήξτε ελαφρά το μαντήλι. Θα νιώσετε το πίσω μέρος των χεριών σας να γυμνάζεται.
  • Εισπνεύστε βαθιά. Μετά εκπνεύστε απαλά, μείνετε σε αυτή τη στάση, λυγίστε το ένα γόνατο και κρατήστε τη λεκάνη σας. Τραβήξτε ελαφρά το μαντίλι και χαλαρώστε το σβέρκο και το στέρνο σας. Η άσκηση θα πρέπει να γίνεται από το πίσω μέρος των χεριών.
  • Εισπνεύστε και μείνετε σε αυτή τη στάση. Εκπνεύστε, κατεβάστε το πέλμα και χαλαρώστε το μαντίλι.
  • Επαναλάβετε την άσκηση πέντε φορές.

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply