Όπως και αν είναι φτιαγμένη η χτιστή ή η φορητή ψησταριά σας, το βέβαιο είναι ότι υπάρχει μεγάλη ποικιλία κρεάτων

Πλούσια σε βιταμίνη C, αλλά ιδιαίτερα παχυντική, η μπανάνα παραμένει από τα πιο αγαπημένα φρούτα μικρών και μεγάλων. Είναι ίσως

Το γιαούρτι έχει λήξει εδώ και τρεις μέρες, ενώ το κασέρι είναι γεμάτο μούχλα! Πρέπει οπωσδήποτε να τα πετάξετε; ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΤΕ ΤΑ

ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ (περίπου 40 κομμάτια) Υλικά 100 γραμμ. βούτυρο ή μαργαρίνη 1 κουταλιά σούπας κακάο σε σκόνη 4 κουταλιές σούπας ζάχαρη

Υιοθετήστε την υγιεινή διατροφή, καθώς χαρίζει υγεία, ευεξία και περισσότερη ενέργεια. Τίποτα δε θα πρέπει να λείπει από το…πιάτο σας,

Τα επιδόρπια δεν είναι απαραίτητο να περιέχουν μεγάλες ποσότητες από κρέμες ή πάρα πολλές θερμίδες, ιδιαίτερα τώρα, που μυρίζει ακόμα

Για την ομορφιά του δέρματός μας απαιτείται μια ισορροπημένη διατροφή. Δηλαδή, να τρώμε απ’ όλα και να προσλαμβάνουμε τα απαραίτητα

Για να κερδίσετε τη μάχη με το χρόνο, που σημαίνει να είστε υγιής και να δείχνετε νέα για…πάντα, χρειάζεται να

Το γεγονός ότι υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι που ζουν περισσότερο, απολαμβάνοντας συγχρόνως και καλή υγεία, προκάλεσε το ενδιαφέρον των επιστημόνων, οι

ΠΑΤΑΤΕΣ ΨΗΤΕΣ (για 6 άτομα) Υλικά 900 γραμ. πατάτες χοντρό αλάτι 0,3 λίτρου κρέμα γάλακτος 4 κουτ. σούπ. φρέσκο ψιλοκομμένο

Μάθετε τους τρόπους για να μην κινδυνεύετε απ’ ό,τι τρώτε είτε βρίσκεστε στην πόλη ή στην εξοχή. Το καλοκαίρι, λόγω

Μας γλυκαίνουν, μας ξεδιψάνε, έχουν υπέροχο άρωμα…Τι άλλο θέλετε για να τα αγαπήσετε; Σκέτα, σε φρουτοσαλάτα ή σαν επιδόρπιο όχι

Κόκκινες, λαχταριστές ντομάτες… Κόκκινες, ζουμερές, νόστιμες και θρεπτικές, οι ντομάτες είναι το κατεξοχήν καλοκαιρινό λαχανικό. Προερχόμενες από το Μεξικό και

Γνωρίζετε ότι τα προβιοτικά μάς απαλλάσσουν από πολλά προβλήματα πέψης; Ευαίσθητο και συγχρόνως ευάλωτο, το πεπτικό μας σύστημα αντιδρά σε