Ασκήσεις προθέρμανσης

Ασκήσεις προθέρμανσης

Το ζέσταμα πριν από τη γυμναστική είναι must!

Η καλή φυσική κατάσταση δίνει μια αίσθηση ικανοποίησης. Και όταν το σώμα και ο νους λειτουργούν καλά, ο καθένας αισθάνεται καλύτερα. Γιατί με το να είστε σε καλή φυσική κατάσταση δεν παίρνετε μόνο περισσότερα από τη ζωή, αλλά βελτιώνετε σημαντικά τις ευκαιρίες και απολαμβάνετε περισσότερα.

Για να αποδίδει, όμως, η γυμναστική που κάνετε το καλύτερο, πρέπει να τηρείτε κάποιους κανόνες. Ένας από αυτούς είναι η προθέρμανση, που θα την πετυχαίνετε με τις παρακάτω ασκήσεις:

1. ΤΡΕΞΙΜΟ ΕΠΙΤΟΠΟΥ

  • Τρέξτε για 1-2 λεπτά, αργά και μαλακά, πατώντας πρώτα στα δάχτυλα κάθε ποδιού. Πατήστε απαλά στα δάχτυλά σας, γιατί αλλιώς θα νιώσετε πόνο στους μυς της γάμπας.
  • Τα πόδια πρέπει να ανασηκώνονται τουλάχιστον 20 πόντους από το πάτωμα.

Όφελος:

  • Η βελτίωση του μυοκαρδίου και του αναπνευστικού συστήματος.
  • Η καρδιά γίνεται πιο δυνατή και επαρκής.
  • Ωφελούνται οι γοφοί και οι μηροί.

2. ΑΓΓΙΓΜΑ ΔΑΧΤΥΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ

  • Σταθείτε ίσια με τα χέρια στα πλάγια.
  • Με το ένα χέρι λυγίζετε τον κορμό προς τα εμπρός και κάτω, τεντώνοντας ελαφρά τα γόνατα και αγγίζοντας με τα δάχτυλα τους αστραγάλους.
  • Με τα δύο χέρια επιστρέφετε στην αρχική σας θέση.

Όφελος:

  • Βοηθάει στο τέντωμα.

3. ΚΥΚΛΟΙ ΧΕΡΙΩΝ

  • Σταθείτε ίσια, με τα πόδια ανοιχτά όσο το άνοιγμα των ώμων και τα χέρια στα πλάγια.
  • Αρχίστε αργά σηκώνοντας τα μπράτσα επάνω και πλάγια, διασταυρώστε τα πάνω από το κεφάλι, ολοκληρώνοντας ένα πλήρες τόξο μπροστά από το σώμα.
  • Επαναλαμβάνετε αυξάνοντας την ταχύτητα. Αρχίστε αργά. Αντιστρέψτε.

Όφελος:

  • Αυτή η άσκηση θα αυξήσει το μυϊκό τόνο στο επάνω μέρος της πλάτης και στο στήθος.
  • Θα προσθέσει ελαστικότητα στην περιφέρεια των ώμων.

4. ΚΑΜΨΕΙΣ ΣΩΜΑΤΟΣ

  • Σταθείτε ίσια με τα χέρια πίσω από το λαιμό και τα δάχτυλα ενωμένα. Τα πόδια πρέπει να είναι ανοιχτά στο άνοιγμα των ώμων.
  • Με το ένα λυγίζετε τον κορμό πλάγια στα αριστερά, όσο μακρύτερα μπορείτε, κρατώντας τα χέρια σας πίσω στο λαιμό.
  • Με το δύο επιστρέφετε στην αρχική θέση.
  • Με το τρία και τέσσερα επαναλαμβάνετε την άσκηση προς τα δεξιά.

Όφελος:

  • Γυμνάζεται η μέση σας και οι μύες του επάνω μέρους του κορμού.
  • Δυναμώνουν τα χαλαρά «ψωμάκια» γύρω από τη μέση.

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply